1. Connect to the server with the IP: play.datpixel.net

New Profile Posts

  1. Apple
    Apple
    omg im so proud i finally got to 9 followers this is my dream come true
  2. ColinnnnX
    ColinnnnX
    " im ugly, single, and gay " -shane
  3. xLoveablex
    xLoveablex ColinnnnX
    Omg Colin, I'm coming to steal your dog <3
    1. ColinnnnX
      ColinnnnX
      noooooo
      Sep 24, 2017 at 2:48 PM
  4. Shane
  5. Shane
  6. ThiccThea
    ThiccThea
    Haters gonna hate.
  7. Lucy
  8. Lord___Phantom
    Lord___Phantom
    1. Hash
      Hash
      Don't we all? (;
      Sep 24, 2017 at 1:11 PM
  9. DavidGoulding
    DavidGoulding
    when you post something and you dont get an optimistic rating within the first 10 min of posting.. someones slacking!
    1. Hash
      Hash
      there's your optimistic hmu
      Sep 24, 2017 at 1:12 PM
    2. DavidGoulding
      DavidGoulding
      its not the same when its from you
      Sep 24, 2017 at 1:22 PM
    3. Hash
      Hash
      god damnit :(
      Sep 24, 2017 at 2:03 PM
  10. HartPheonix
    HartPheonix
    "I believe that you can make it through today." Please don't change, you are perfect I love you.
  11. ColinnnnX
    ColinnnnX
    boots is mine < 3
    1. View previous comments...
    2. blackquake
      blackquake
      Sep 24, 2017 at 12:11 PM
    3. IAimBoots
      IAimBoots
      Sorry, I'm hers
      Sep 24, 2017 at 12:17 PM
    4. ColinnnnX
      ColinnnnX
      ooh.
      Sep 24, 2017 at 12:28 PM
  12. Skitten
    Skitten
    GUYS DATPIXEL IS DYING! WE HAVE TO SAVE IT!!! THE ONLY WAY TO SAVE DATPIXEL IS UPDATE IT TO 1.11.2 AND REMOVE OP THINGS!!! RED NOTICE THIS!!
    1. Hash
      Hash
      that would make the server die even more lmfao
      Sep 23, 2017 at 1:24 AM
      DavidGoulding likes this.
    2. AlexSlayin
      AlexSlayin
      Whats the point about a server dieng more when it is already dead :)
      Sep 23, 2017 at 8:42 AM
  13. xLoveablex
    xLoveablex
    ikr, I used all my imagination in my weird dreams XD
  14. Nachohuevon1
    Nachohuevon1 SpikeyMike2
    What's Your discord Mike?
    1. SpikeyMike2
      Sep 22, 2017 at 6:57 PM
  15. ColinnnnX
    ColinnnnX
    im ugly ty ik babe but thx for the update
  16. AlexSlayin
    AlexSlayin
    So fucking funy when a staff removes my comment when i say somthing about spotting with leukemia no wonder this server is dead
    1. Eric_lolz
      Eric_lolz
      Damn, I didn't see it in time :(
      Sep 21, 2017 at 7:48 PM
      AlexSlayin likes this.
    2. Hash
      Hash
      It's really fucked up to ban someone for that *cough* like the server amirite
      Sep 21, 2017 at 9:33 PM
      MrAgogo likes this.
    3. Eric_lolz
      Eric_lolz
      Helpers + Mods: *preaches about saving the server and how everything is gonna be more professional and great*

      SrMods + Managers: *perm bans people for "leukemia, cancer, shut up, etc.*

      Seems the effort in the staff team is actually contradictory. Tragic.
      Sep 22, 2017 at 7:39 PM
      AlexSlayin likes this.
  17. xLoveablex
    xLoveablex ColinnnnX
    Memorising him was like knowing all the words to your old favourite song :3
    1. ColinnnnX
      ColinnnnX
      YES
      Sep 21, 2017 at 6:48 PM
      xLoveablex likes this.
  18. wackyboss
    wackyboss
    so unban please?
    1. MachineManiaIII
      MachineManiaIII
      You should be unbanned.
      Sep 20, 2017 at 11:14 PM
  19. wackyboss
    wackyboss
    My Skype was hacked :/: Anyone who had me,my new skype is wackyboss_55, my minecraft is good, changed password and email @DiamondCruster
  20. Hash
    Hash
    Why was somebody banned for "Leukemia"? Lmao
    1. Eric_lolz
      Eric_lolz
      Because this server's staff seemingly love to relate toxic behavior to chronic diseases.
      ¯\_(ツ)_/¯
      Sep 20, 2017 at 7:23 PM
      Hash, MrAgogo and Crisppyyy like this.
    2. Hash
      Hash
      fr
      Sep 21, 2017 at 3:20 PM